آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه فسقلی سنتر بوده و در همین راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود به این موضوع ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از همین خدمات می‌باشد که فروشگاه فسقلی سنتر برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خودداری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ و یا پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از استفاده از محصول به تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده از خدمات پس از فروش، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن و یا جعبه اصلی به فروشگاه فسقلی سنتر بازگردانده شود لذا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

زمان بازگشت محصول حتما میبایست از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید و یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید و به همراه محصول در همان بسته بندی ارسال کنید.

قبل از هر اقدامی، از طریق یکی از راه های ارتباطی اعلام شده (تلفن، ایمیل، واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام) با کارشناسان پشتیبانی فسقلی سنتر تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی، جداً خودداری کنید. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی فسقلی سنتر و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت، مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت صحت ادعا، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود.

امکان انصراف از خرید برای کالا‌های بهداشتی، به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

  • وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی فسقلی اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

اگر مغایرت و یا ایراد، بدون استفاده از محصول قابل مشاهده باشد (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه) باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  • مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت، مشتری 48 ساعت  (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام، بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی انجام می‌گرد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

اگر مغایرت و یا ایراد، بدون استفاده از محصول قابل مشاهده باشد (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه) باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  • انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، باید محصولات در بسته بندی فسقلی سنتر و به همراه فاکتور عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به سفارشاتی تعلق می‌گیرد که استفاده نشده باشد. همچنین هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه فسقلی سنتر می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فسقلی سنتر باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق واتساپ و یا اینستاگرام برای پشتیبانی فسقلی سنتر ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت. همچنین در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را به واحد پشتیبانی فسقلی سنتر اعلام نمایید و شماره کارت نیز میبایست با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی فسقلی سنتر

شماره تماس: 02128426772

تلگرام پیشتیبانی: 09373008646

واتساپ پیشتیبانی: 09373008646

اینستاگرام: Fesghelicenter_Shop